Projekti
Program EKO ŠOLA
Program EKOŠOLA je mednarodno uveljavljen program celostne okoljske vzgoje in izobraževanja, namenjen spodbujanju in večanju ozaveščenosti o trajnostnem razvoju med otroki, učenci in dijaki skozi njihov vzgojni in izobraževalni program ter skozi aktivno udejstvovanje v lokalni skupnosti in širše.
Koordinatorke: Sara Žibert, Katarina Vovk, Barbara Kastigar
Sodelujoči oddelki: Hobotnice, Mravlje, Želvice, Mavrični metulji, Sovice, Rakete, Mehurčki, Miškolini, Lisičke, Junaki, Pande, Žirafice, Balončki, Miške, Žogice.
GOZDNI VRTEC
Vrtec Mavrica Trebnje je že nekaj let član mreže gozdnih vrtcev in šol Slovenije. Pri izvajanju projekta v sodelujočih oddelkih vključujemo načela gozdne pedagogike, smo radi v naravi in spodbujamo ustvarjalnost, radovednost ter inovativnost v učnem procesu. Gozd se glede na zmožnosti otrok in njihove individualne lastnosti trudimo obiskati vsaj enkrat na teden.
Cilj projekta je kontinuirano prenašanje aktivnosti iz vseh področij Kurikuluma za vrtce v naravno okolje (gozd, travnik), ter na tak način vplivati na celostni razvoj otroka.
Otrokom omogočamo opazovanje in raziskovanje narave, spoznavanje rastlinskih in živalskih vrst v gozdu, spoznavanje obdobij v življenju dreves, koristnost gozda, uporabnost lesa ter otrokom približati gozd kot prijetno okolje, v katerem raziskujejo, spoznavajo, pridobivajo nova znanja in se igrajo.
Koordinator: Žiga Mohorčič
Sodelujoči oddelki: Kocke, Cvetki, Oblački, Palčki, Gusarji, Škratki, Mavrični metulji, Balončki, Robotki, Sovice, Rakete, Bibe, Žabice, Navihančki, Marjetice.
NTC učenje
NTC učenje je pedagoški pristop, ki temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov, učenju z igralnimi dejavnostmi na osnovi sodobnih nevrofizioloških in psiholoških spoznanj. Sistematično se usmerja k tistim igralnim dejavnostim z otroki, ki še posebno dobro vplivajo na nastajanje in utrjevanje razvoja sinaps v možganih. Zaradi svoje nevrofiziološke osnove program dobro dopolnjuje izhodišča Kurikuluma za vrtce ter ga hkrati bogati.
Razdeljen je v tri stopnje: na prvi stopnji razvijamo ravnotežje, koordinacijo, spretnost rok in prstov in prilagoditev očesa. Na naslednjih stopnjah pa z igrami in dejavnostmi urimo in spodbujamo asociativno in funkcionalno mišljenje.
Izvajalke: Radojka Udovič, Teja Jurečič, Barbara Škarja, Saša Kastelic
365 DNI TELOVADIMO VSI!
Namen projekta je prepoznati pomen redne telesne aktivnosti za celostno zdravje in dobro počutje. Poudarek ni le telesni aktivnosti, temveč tudi na pravilni prehrani, krepitvi družabnosti in medsebojnih odnosov. Skozi zabavne telesne aktivnosti se spodbuja k skupnemu dobremu počutju.
Koordinatorka: Maja Ucman
Sodelujoči oddelki: Kocke, Cvetki, Palčki, Gusarji, Mehurčki, Miške, Lisičke, Želvice, Mačkoni, Čebele, Sovice, Junaki, Rakete, Marjetice, Miškolini.