V letošnjem šolskem letu v C hodniku izvajamo matematično obogatitveno dejavnost v naravi. Glavni cilj obogatitvene dejavnosti enote je otrokom omogočiti aktivno učenje na prostem iz matematike. Otroci se hkrati med bivanjem na prostem srečujejo tudi z različnimi izzivi brez igrač.
Predšolski otrok z igro in opazovanjem geometrijskih teles postopoma preide na pojem likov. V gozd smo sabo vzeli kartice s slikopisi oziroma matematičnimi nalogami, pri katerih so otroci ugotavljali in spoznavali lastnosti različnih likov. V pomoč nam je bila uporaba matematičnih teleskopov – za iskanje matematičnih oblik v naravi. Z ukrivljanjem kosmatene žice smo si ustvarili podobe likov in s pomočjo takšnih modelov po gozdu iskali omenjene oblike, jih primerjali, opisovali in poimenovali.
Matematične like smo v gozdu ponazorili tudi z gibalnimi upodobitvami našega telesa ter se tako igrali pantomimo. Izkušnjo sestavljenih likov smo lahko izkusili preko gozdne mandale z različnimi gozdnimi materiali. Na gozdnih tleh smo poiskali kamne različnih oblik in nanje risali ter barvali manjše motive, ki so nas spominjali na krog, trikotnik, kvadrat, šestkotnik, romb, deltoid.
Otroci so tako preko konkretnih dejavnosti spoznavali, da imajo različni liki različne stranice, črte, kote in oglišča.
Marta Rogelj Lipoglavšek, vzgojiteljica





