ROBOTKI

Vzgojiteljica: Alja Novak /Nina Bevec Jevnikar
Vpo pomoč. vzgojiteljice: Aljana Skoporc
Prijazni moj robotek,
je navihan mali škrat,
obleka pločevinasta,
v njej bije srček zlat.
Naj novo šolsko leto prinese veliko srčnih, razigranih ter smeha polnih dni.
Dobrodošli.
Robotki na deževni dogodivščini v živalskem vrtu
23.04.2025
Danes smo se otroci in vzgojiteljici iz skupine Robotki odpravili na kratek izlet v živalski vrt v Ljubljano. Čeprav nam je vreme sprva želelo ponagajati z dežjem, smo se pogumno opremili z dežniki in se podali na raziskovanje živalskega sveta.
Najprej smo si prosto ogledali različne živali: ovce, lame, morskega leva, zebre, slona, žirafe in noja. Otroci so z velikim zanimanjem opazovali živali in se navduševali nad njihovo drugačnostjo in posebnostmi.
Sledilo je vodeno doživetje z vodičko, ki nam je podrobneje predstavila dve živali – pitona in tenreka. Pogumni otroci so lahko pitona celo pobožali! Tenrek pa nas je presenetil s svojo podobo, ki spominja na ježa, a je njegov najbližji sorodnik pravzaprav slon oziroma morski lev. Izvira z Madagaskarja in je bil za otroke pravo malo odkritje.
Skupaj z vodičko smo si nato ogledali še tigra in opice. Pri opicah nam je zaupala zanimivost – na svetu sta le dve opici, ki ne živita na drevesih: gorila in človek. Na kratko nam je predstavila tudi zgodovino opic in kako smo ljudje z njimi povezani, kar je v otrocih vzbudilo še več radovednosti.
Na koncu smo si privoščili zasluženo malico v prijetni uti pri levinji.
Kljub dežju je bil dan čudovit – poln smeha, radovednosti in novih znanj. Veselimo se že naslednje dogodivščine!
Klikni za ogled galerije…
Igram se igram in matematiko spoznam
13.01.2025
Z matematiko se v letošnjem šolskem letu s prednostnimi nalogami srečujemo na vseh ravneh našega vrtca – na ravni vrtca, enote in oddelka. Znanje s področja geometrije smo z otroki kar dobro poglobili. Spoznavali smo jo preko različnih dejavnosti, ki smo jih smiselno vpeljali v dejavnosti in igre.
V naravoslovni ustvarjalnici smo raziskovali geometrijska telesa, spoznavali, da so nekatera telesa okrogla in druga oglata. Geometrijska telesa so otroci kotalili, opazovali njihova gibanja in iz njih konstruirali. Spoznali so kroglo, kvader, kocko, valj, stožec.
Predšolski otroci geometrijske like lažje spoznavajo na način, da z njimi rokujejo na konkretni ravni, zato so jih večkrat oblikovali z naravnimi materiali, največkrat s koruzo, ki so jo prej »zružili«. Koruzo so nizali na vnaprej pripravljene predloge, ter like na koncu tudi poimenovali. Skozi dejavnosti smo ugotavljali, da z liki lahko tudi ustvarjamo in iz njih izdelamo različne oblike in druge domišljijske slike. Otroci so spoznali kvadrat, pravokotnik, trikotnik, krog.
Črte so otroci spoznavali na različne načine. Ponazorili so jih gibalno, jih iskali v naravi, reševali didaktične liste in črte risali v zvezek. Otroci so spoznavali in poimenovali, da so črte ravne, krive, poševne, navpične, vodoravne.
Dotaknili smo se tudi simetrije, a je bila ta za otroke še precej zahtevna.
Kako smo se imeli ob spoznavanju matematike pa si oglejte v galeriji.
Klikni za ogled galerije…
Pogača za ptice
13.01.2025
Otroci so ob obisku gozda opazovali spremembe v njem. Opazili so, da je gozd bolj prazen, listi so odpadli, vedno bolj je mrzlo.
V zimskem času živali težje najdejo hrano, zato smo se odločili, da pticam priskočimo na pomoč. Kako pa bomo to storili? Otroci so imeli kar nekaj idej – naredili bi ptičjo hišico, jim nasuli semena, jim skuhali kosilo, itd. Pogovorili smo se o tem katera hrana je primerna za ptice in se lotili dela. V gozdu smo nabrali storže in jih odnesli v igralnico. Naslednji dan smo na njih navezali vrvice, jih pomazali z arašidovim maslom in povaljali v semenih – hrani za ptice. Nastale so pogačice, s katerimi smo okrasili drevesa v gozdu.
Pri izdelavi smo uporabili naravne materiale, ki se v naravi razgradijo in ne povzročajo nepotrebne škode. Otroci so z dejavnostjo krepili pozitiven odnos tako do živali kot tudi do narave.
Klikni za ogled galerije…
Sodelovanje v natečaju Najbolj kreativna strašljivka
17.11.2024
V oddelku smo se prijavili na natečaj Najbolj kreativna strašljivka 2024, ki ga razpisuje podjetje ACRON, d.o.o. Otroke v skupini smo vprašali kaj si predstavljajo pod besedami »strašljivka«. Odgovarjali so: »čaravnice, noč čarovnic, duhci, pajki, grozljivke«. Ideje otrok smo združili v skupno idejo in tako je nastal naš grad, oz. »strašljivi grad«, kot so ga opisali otroci. Otroci so izdelek izdelovali iz odpadnega materiala (škatle, tulci, papir, krpice) in z likovnimi tehnikami barvanja s tempera barvami in čopičem, striženja, lepljenja, sestavljanja, modeliranja.
Klikni za ogled galerije…
Svetovni dan hoje
17.11.2024
Hoja je za človeka naraven način gibanja, gibanje pa je izjemnega pomena za dobro počutje tako otrok, kot tudi odraslih. Pomembno je, da vrednote zdravega načina življenja pričnemo razvijati že v zgodnjih otroških letih, da jih otroci ponotranjijo. Hoja je dostopna vsakomur, v vseh letnih časih, ne zahteva dodatnih sredstev ali posebne opreme. Svetovni dan hoje, ki ga vsako leto obeležujemo 15. oktobra, smo obeležili tudi v našem oddelku. Odpravili smo se na pohod do gozda, kjer smo z gibalno minutko razmigali telo, s poslušanjem pravljice Pod medvedovim dežnikom (S. Makarovič) pa se podali še v literarno – domišljijski svet. Imeli smo se lepo.
Klikni za ogled galerije…